under all kritik

nu ligger jag verkligen i botten med bloggandet.. under all kritik. men det posetiva med det hela är att det är ett starkt bevis på att jag har börjat med mitt nya liv. ingen dator och mer träning och plugg! jag är på god väg ska jag säga er..
facebook? vad är det?
nej okej, dit har jag inte kommit än, men snart är det NÄSTAN ett minne blott. med tanke på att det är studiedagar nu så tänkte jag att jag kunde passa på och sitta vid datorn lite. (eftersom att jag har för mycket träningsvärk för att ens göra något annat)

men nu när vi endå var inne på det här med facebbok.. jo det är så att min desperata facebook sida har helt enkelt smittat av sig till min mor. Jag behövcer inte ens fråga längre vart hon håller hus för då sitter hon vid facebook.. direkt (nästan) när hon kommer hem från jobbet. Ja, då sitter hon vid facebook. Jag bara väntar på att min kära far sitter som en hök vid facebook snart.. men NÄÄ det kommer nog aldrig att inträffa. Sålänge harpan finns på datorerna så behöver min kära pappa inte så mycket mer. Men du pappa, jag är stolt.. stå emot grupptrycket!

Nataaliiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0