Polisen

Körde till skolan idag och ni som vet att väg 40 mellan mariannelund och eksjö är den tråkigaste vägen någonsin att köra så fattar ni nog att man kör något lite fortare än 90. Vilket inte alls är bra! För en morgon som denna så hade jag inte alls lust med att åkaoch söndagsåka på väg 40 när det inte finns en enda, inte ens en liten pytte bil på vägen. Så jag körde i min egna takt och rätt som det är så hör jag min mor skrika "POOOOLLLLIIISS" åh herregud vad mitt hjärta hoppade ur min kropp och in igen. Med en tvärbroms får jag ner bilen i en mindre fart och fattar inte riktigt vad som händer. Själv tror jag att det kommer något dju eller liknande men nä min mor efter några sekunder skriker "POLLLIIIIS PPOOOLLIIS  HHÖÖGGGEER" så kollar jag givetvis åt höger och där står polismannen med sin kamera och söt som jag är så leer jag stort in i kameran och kör fint vidare :D

Nataaliiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0