Lovisa& Ninni

Ninni fyller försjuttsingen 18 idag :) vilken lycka för henne, och tro mig ni hade fattat hennes lycka om ni hade träffat henne idag. När man träffar henne ivanliga fall så kan man tro att hon är hög (ja på riktigt) det hoppas och skuttas och skrattas och skriks. Härlig tjej det där. Så idag när jag kom till skolan så kom Ninni ut springandes från lektionen och hoppade och skuttade mer än vanligt. Skrek lite om att hon fyllde 18 och ja så har det fortsatt hela dagen lång :) Happy for you my friend! Grattis :D

Lovisa Johansson ringde mig igår.. så treevligt tänkte jag med ett samtal mitt i allt pluggande. Då smäller tjejen ur sig att hon har fått körkort - herregud vilken chock! en måndagskväll klockan halv nio ringer hon och säger (precis som ingenting) att hon har körkort. Jaha-ja så trevligt tänker man ju d och vet inte riktigt vad man ska säga :). I nästa liv när du skaffar körkort får du fan ringa samma dag och inte FYRA DAGER EFTER.. förtusan :d

Nataaliiie

Kommentarer
Postat av: Lovisa

I nästa liv lovar jag att göra de, men då får du fan svara med ;)

2010-03-31 @ 15:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0