paradise hotel 2009

jag är helt besatt typ, vet inte vart jag ska ta vägen efter sista avsnittet på tisdagar när det nästan är en hel vecka kvar till nästa.

Så för att lugna ner mig lite så har jag börjat läsa deras bloggar och vara med i diskusionerna på flashback. Jag behöver hjälp? haha
förövrigt tycker jag att ni borde läsa på flashback om ni vill veta mer om programet, är ganska intressant och man får sig ett och annat gott skratt.

Sorgligt nog så tog jag reda på vem som vinner skiten (för det är ju verkligen ett skitprogram egentligen). Det är inte det smartaste jag gjort, går och stör mig att jag vet. Inte alls lika roande att kolla längre. men besattheten är kvar!

Nataaliiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0