Nytt år och nya möjligheter

det nya året firade jag givetvis med mina kära hubbe-vänner :) böghögar, snöänglar, mat, skratt, spel och mycket annat kan sammanfatta denna sjukt roliga kväll!
saknade självklart eksjö lite smått sådär ;p

på tal om nytt år.. Matilda Stenstrom och jag har startat vår lilla tävling. Hon har skrivit 30 uppdrag till mig som jag ska utföra under året och jag 30 till henne. Den som lyckas med flest innan årets slut vinner.. och jag hatar att förlora. Går in med 120% i denna helö serilsa tävling! ;p
För er som undrar så är det vissa hel sjuka uppdrag som man verkligen inte vill göra och som kan förstöra hela ens liv.. men vad gör man inte för att vinna :)
Så jag varnar er för att hamna mitt i mina uppdrag, kan vara riskabelt att umgås med mig i år :D

Nataaliiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0