natta_vitnos

Under en stor del av mitt liv så hette jag "natta_vitnos" på lunarstorm. Kalla det töntigt, kalla det lamt.. kalla det vad ni vill. Med nogran eftertanke så har jag nu konstaterat att detta oerhört charmerande namn har skapat oerhört roliga, pinsama, svåra och ibland även ganska lätta stunder i mitt liv. Jag menar, det måste ju finnas någon som hette något pinsamare än "natta_vitnos"? Namnet uppkom iaf när Josefine Hammarström fick för sig att göra en lunarsida åt mig (den är borttagen idag för er som letar). Givetvis så fick jag namnet "natta_vitnos", redan då tyckte jag det var oerhört pinsamt.. men enligt Josefine så fanns det inget annat namn ledigt! Dum som jag var så gick jag givetvis på detta och ja som ni alla vet så hette jag "natta_vitnos" så långt tillbaka som jag kan minnas :)

Ville bara säga tack Jossan, "natta_vitnos" är ett bra minne med många roligas berättelser bakom namnet :D

Nataaliiie (natta_vitnos)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ny blogg förövrigt.



jag tycker det var sött. och jag hette liksom loppan, vafan?!



finns många bra minnen med oss. synd bara att det inte förekommer några fler längre..

2010-01-13 @ 23:03:52
URL: http://viardomsomvillhaallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0