erik hassle

Idag när jag satt och skrev på min undrbara engelska inlämning (eller vad man nu sa kalla det) så dök Erik Hassle upp på radion. Vilket fick mig att tänka på en ganska komisk upplevelse i somras. Jo det var såhär..
- jag var på hultsfredfestivalen i somras med mina kära vänner, och en av de kära vännerna var Amanda Ingvarsson. Amanda älskade vid denna tidpunkt av sommaren Erik Hassle (hon kanske gör det fortfarande, vem vet?). För er som inte vet så sjöng Erik på festivalen och självklart var Amanda där. Själv hade jag glömt det hela men Amanda ringde mig och det tog ungefär 45 minuter för mig att ens komma in i byggnaden.. Ni kan ju tänka er hur många gulliga tjejer det var där och trängdes.

Erik kom in och han var full som ett svin, alltså jag lovar..- Han sjöng två låtar och sedan sa han att han var för förkyld (alla såg att han snart skulle falla ihop). Amanda och jag var givetvis lite besvikna men fick nya krafter då vi fick för oss att hitta en tröja med honom på, vi sprang runt som galningar på området men inga tröjer där inte.. HELT PLÖTSLIGT sträcker Amanda upp armarna i lufter och vråååååålar ut "ERRRRRRRIIIIKKKK!!!" och börjar springa som en antilop (heter de så?) mot scenen där han spelat. I all hast ser jag hur Erik Hassle står utanför en dörr lite längre bort. jag springer givetvis efter Amanda, men hinner inte ifatt. Innan jag evt ordet av det så bokstavligt talat slänger sig Amanda på Erik och slänger sin iphon på mig och trycker kinden mot Eriks kind och skriker att jag ska ta ett kort. Givetvis tog jag ett kort och medans Amanda smeker Eriks hår så passar jag på att känna lite på hans arm. jag vänder mig om lite hastigt när jag känner att marken skakar, hela det söta tjejgänget på hmm.. 60 pers? kommer rusande och Amanda och jag gör det vi kan för att ens överleva. Alltså tänk er detta i fetival nivå!!.. vilken grej.

Amanda har bildbevis för er som är intresserade!

Nataaliiie


Kommentarer
Postat av: Amanad

HAAHH, näst bästa minnet alltså, efter vårt kära trampa på spiken/mamma,pappa, barn-minne givetvis! Åh erik min erik, sen var jag i hypnos resten av den kvällen och min hundralapp fick jag signad också ;)

2010-01-20 @ 10:30:05
URL: http://menade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0