dagbok

gissa vem som har städat sitt rum? och gissa vem som hittade sin 5 år gamla dagbok? jag tror jag garvar sönder.. HAHA! jag hade det inte lätt som 13 åring alltså, ohnej ;)
Hoppas verkligen inte jag är ensam om att skriva fjantiga inlägg i min dagbok, känns både sorgligt och sjukt kul.

nyfika antar jag att ni är också?
såhär lyder en bit ur ett inlägg:
" idag var vi på badresa till linköping, vi åkte med furan. Furan är ungdomsgården i mariannelund. Jag längtar tills jag börjar i mariannelund. det ska bli roligt! för där känner man sig större och det finns kanske fler roliga kompisar. jag och hanna åkte på badresa och det var ganska många med, fast jag och hanna kände bara jossan, linda och cicci. fast vi visste vilka några andra var också för jossan har pratat om dom. Det var jätte pisamt för det va jätte många killar med från mariannelund! ;)"
- Natalie tälth 12 år gamal (år 2004)

MAHAHHAHAHA skjut mig långsamt, detta var bara 1/10 av det riktiga inlägget. Det andra fortsätter i ungefär samma stuk.. ja ni kan ju tänka er!

Nataaliiie

Kommentarer
Postat av: Anonym

typpp,

"lina blev jätte arg när natta satte sig i gabbes knä,opps" så har jag skrivit i min dagbok :D

2010-01-05 @ 16:30:16
URL: http://josefin3h.blogg.se/
Postat av: Natalie

hahahah, ja ungefär så står det i min med ;)

2010-01-05 @ 22:12:39
Postat av: Hanna

Martin Jagbrant säger: "Natta, det finns en ledig plats i Gabbes knä". HAHAHAHAHAHA. Den dagen kmr vi alltid minnas ;)

2010-01-05 @ 22:42:29
URL: http://hannaevertsson.blogg.se/
Postat av: Natalie

skulle nog säga att det va anton som sa detta, men annars ganska rätt hannsan ;p

2010-01-05 @ 23:25:18
Postat av: Anonym

hahaha tippar också på anton faktiskt!!

martin sa la inte så mycket alls på denna resa?:p

2010-01-07 @ 07:21:09
URL: http://josefin3h.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska jag vara ärlig så minns jag honom inte ens från denna resa.. men det behöver vi ju inte tala högt om :) HAHAHAA

2010-01-07 @ 11:07:45
Postat av: Hanna

nej, skojar ni? klart det var Martin som sa det!? det är värsta typiska Martin-kommentaren och snälla säg inte att jag har gått och kommit ihåg fel i alla dessa år!?

2010-01-08 @ 11:53:31
URL: http://hannaevertsson.blogg.se/
Postat av: Natalie

Tyvärr Hanna, men jag tror du har gjort det ;p haha

2010-01-08 @ 17:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0