borta bra och hemma inte fullt så bra

hemma efter sjukt bra dager i min kommande hemstad GÖTEBORG :) vad som hellst kan hända när man är i en storstad med Amanda och Judith och för alla er som känner oss så vet nu hur galet allt kan gå ;p.
jag har helt enkelt haft det sjukt bra..

åka bil i Göteborg är inte det lättaste och jag vet ínte hur många gånger vi har hört "gör en laglig U-sväng så fort du kan!" det förklarar vell allt?

dag 1 kollade vi på innebandu, vi satte oss på läktaren och gjorde oss bekväma och helt plötsligt kommer motståndarlaget (MALMÖ) in på planen och börjar värma upp.. de har ROSA kläder och för alla er som hatar rosa så förstår ni min kännsla. men det slutar inte så, utan helt plötsligt så börjar hela läktaren att sammlas med rosaklädda malmöbor. jag skojar inte när jag säger att fan halva Malmö var där (okej, jag kanske skojar lite.. men det va ungefär så det känndes). Där sitter vi (HM foket) i mitten av läktaren omringade av rosaklädda malmöbor. "jag kanske överlever detta om jag fokuserar på matchen" tänkte jag, men icke! När vi minst anar det så ställer sig en kille med trumma upp och skriker "MAAAAAAAAAALMÖÖÖÖ" i en mikrofon eller sån där ljudgrej ni vet. "ohshit" tänkte vi. De börjar dela ut rosa flaggor bland sig och ett sånghäfte. Det sätts igång.. sjungandet och viftandet alltså. phuuuu..
Mitt i det hela så börjar POJKAR 18 i malmö slänga rosa flaggor på oss MEN Amanda slår snabbt tillbaka, hon vänder sig om och håller upp den rosa flaggan i luften och river sönder den.. Wohooooww. snacka om stämning på läktaren!!

Nataaliiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0