barnprogram

ja alltså det här med barnprogram nu för tiden. jag fattar inte riktigt?
de gör ju barn osäkra.. hur många 4 åringar bryr sig om att nde säger "thank you" mitt i programet? eller "hallo" och "good bye" ? barn fattar ju inte va de tex. levande verktygen (fattar verkligen inte varför man ger verktyg ett ansikte och en röst?) säger. visst, jag kan förstå att man vill lära barn engelska, men förtusan, de har hela livet på sig! varför börka härja med sånt när de är små då de egentligen bara ska springa runt på bakgården och leka kurragömma, på rymmen, burken och liknande? jag tycker synd om de små liven!!
Fler realistiska barnprogram (y)

Nataaliiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0