felsms

jag vet att det är hur många som hellst som länkar till: www.felsms.com
men jag var bara tvungen att göra det igen :)
älskar att läsa om alla som göt bort sig, skadegläfjen är på topp (y)

tex.

1,
Till: Mamma
Sms: Anna körde upp en ananas i pullan, haha!
Svar: Vad säger du? Behöver hon ha vård? Hur gick detta till, kommer direkt.

Förklaring: Jag och Anna skojade om vad man skulle kunna köra i upp i pullan. Hon kom på en ananas så skulle skicka till en kompis och skoja om det, men sms:et hamnade hos mamma som är sjuksköterska och trodde stenhårt på att det hänt. Var pinsamt att förklara sen, men kul i efterhand :)


2,
Till: Pappa
Sms: Mms: Bild på min rumpa i string. Text: Om du får välja så blir det baken i kväll va?
Svar: Vill inte att du har besök i kväll. Jag ber mamma ringa dig

Förklaring: Skickade inte till min pojkvän som jag trodde utan till pappa som skämdes lika mycket som jag när vi träffades


3,
Till: Brorsan
Sms: Om jag fixar chockladpudding till i kväll och smäter in mig i slickar du bort det då? ;P
Svar: Nej, faktiskt inte. Har du nån kille eller är du så sjuk så att du skickade rätt?

Förklaring: Nej jag skickade inte rätt. Smset skulle till den killen jag träffat ett tag


Nataaliiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0