dröm

det är allt bra lustigt att man drömmer just när man har feber.. jag drömmer aldrig så mkt som när jag är sjuk. I natt grät jag iaf i sömnen.. vilket inte händer så ofta. Jag drömde att jag tog studenten och att livet var ett rent helvete. Jag hade IG i alla betyg och alla mina vänner var sjukt glada. Det va hel lustigt - allt var helt perfekt, solen sken och alla hade sina vita studentmössor och var hur glada som hellst. jag satt dock på toaletten med min mamma och grät. HAHAH! hel skumt..

när jag vaknade för ett tag sedan så berättade jag detta för min mor och hon drög självklart en slutsats.
- du är för stressad.
- jag stressad? skulle vell inte tro det?

Nataaliiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0