HAHAHAHA

Herre min Gud? Som alla kanske har märkt så har jag lagt ner det här med bloggandet ganska hårt! Men här sitter jag och har gjort världens sämsta matteprov och livsviljan är inte på topp. Så då fick jag upp den lilla fina idén att jag skulle kolla min gamla kära blogg, och gud så roligt det är att läsa :)

Har hänt ganska mycket i mitt liv sen jag hade halsböld kan jag ju börja med att informera om, och eftersom att det har gått så lång tid.. så tänker jag inte berätta vad som har hänt heller. Life´s good (förrutom matteprovet)


Kommentarer
Postat av: Matilda

VI VILL SE MER UPPDATERING, VI VILL SE MER UPPDATERING!!!!

2010-12-20 @ 00:41:59
URL: http://matildastenstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker du borde ta tag i ditt liv för oss nolifers, skriv fler inlägg. ditt liiv är sååå intressant. Jag har hört rykten om nåt ägg? Stämmer det att du är tillsammans med ett ägg? I så fall skulle jag väldigt gärna vilja se hur han ser ut. Snygga cheeeyor på bilden btw.



Tyckte det var lite roligt att vara anonym, dock tror jag du kan lista ut vem det är som skriver ;)

2011-01-01 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0