TILL MIN BÄSTA VÄN

Heej dääääääääääääääär!

Dåligt skrivet nu igen, nu får jag faktiskt ta och skärpa mig. Har hänt en himmla massa roligt, stadsfest tex. ojojoj, klämde in Amanda "sis" Ingvarssons 18-fest samma helg, samma kväll och samma kanal :). Det blev en succé, en kväll VI sent ska glömma!

Fotbollen har ju inte precis gått som planerat i år, men är nu säkrade en plats i div3 nästa år också, får se hur det blir med den saken. Innebandyn är dock hel död från min sida, lite mindre suddigare talat - jag har slutat! Känns glasklart, trivs nog bättre som åskådare :)

som den tvåbente sa till den enbente - du har ju mer hopp än mig!

Men nu har jag funderat också, sitter och chattar (cool jag är) med min kära vän Hanna och har kommit fram till att vi hörs ALLDELES FÖR DÅLIGT! Så nu ska Natalie Britt Lis Tälth ta tummen ur (vad?) och skriva fler blogginlägg till sin bästa vän! Ska verkligen ta tag i det så att hon vet vad som händer med mig och dem runt om kring här hemma på hemmaplan :) - Så Hanna det här är till dig! Hedan efter ska du få läsa här, Enjoooooóoy ...

Älskar dig
Nataaliiie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0