tar mig samman ..

Överlevde debatten och har nu överlevt halva dagen, frågan är om jag verkligen orkar att vara kvar här? Alla deppar pga vädret och dom som inte deppar bara härjar.. Jag tycker dock att vi ska ge några + till Juttan i dag som tog med sig sin dator så vi kunde se några Svensson Svensson avsnitt på långrasten, det tackar vi för - tack!

Idag har jag konstaterat är det är UNGEFÄR 160 dagar kvar tills min 18års dag, skratta eller gråta? Men jag e inte bitter, jag sitter gärna hemma när alla går ut och har det roligt, Nej men jag behöver verkligen inte mitt körkort för jag åker gärna BARA med andra, Neeejdå, jag är inte bitter! Jag tar mig samman och räknar ner...  :)

Nataaliiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0