sista träningen

Sista träningen :(...

Nu börjar försesongen igen, styrka, kondition och allt det där allmänt jobbiga ( träningsvärken, HÄR kommer jag!) Sista träningen var  iaf helt ok, fotbollstennis, vilket mitt&Beckas lag förlorade.. (vi brukar aldrig förlora den, suck) tog iaf igen det på matchen, SOM vi vann :) pernilla kom på träningen idag, bättre sent än aldrig ;p haha! Hon såg taggad ut, ser fram emot att kämpar kvinnan kommer tbx.. Efter träningen blev det tårta som Evelinn&Amanda bjöd på. Vi brukar göra så i vårt lag när någon har fyllt år. Amanda fyllde den 10 juni, men även där: bättre sent än aldrig!

Kollar på idol, glöm inte att kolla in idol modet på¨- www.tv4.se/idol

Nataaliiie


Kommentarer
Postat av: Anonym

min nataliiie om jag inte minns fel?

2009-09-29 @ 21:47:59
URL: http://josefin3h.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0