polisbussen

tillbaka..
skrivit klart mina uppstaser och nu är det bara att bättra på tyska glosorna kvar (y)

Min mamma höll just på att nacka min pappa, älgloppa hit och älgloppa dit, usch! kryper överallt just nu.. Älgjakt betyder detta, vilket i sin tur betyder är det är fem år sedan jag opererade mig.. shit!

Hände något sjukt läskigt idag, när jag hade gått av bussen från skolan så började jag min vandring från stationen (VILKET ÄR EN BRA BIT). jag gick i mina egna tankar och helt plötsligt står det en polisbuss parkerad på en grässplätt (vilket egentligen inte borde överraska mig efter som att jag befinner mig i Bruzaholm, men nu så blev jag iaf lite förvånad). Jag tänkte att det kunde ju kanske vara lite roligt och titta in bara för att se hur det ser ut lixom ;p. det va dock ganska mörka fönster men lite kunde man se. men sammtidigt som jag står som ett fån och kollar in på allt det roliga i polisbilen så dyker det upp ett huvud mitt framför mig, fatta att jag blev rädd/överraskad eller? herre! I ren panik så sprang jag så fort som jag kunde tills jag inte såg bussen längre. Jag kan ju bara tänka mig hur denna polisman skrattade. Så sjukt pinsamt! jaja, jag bjuder på det :)

Nataaliiie

Kommentarer
Postat av: josefinE

hahahaha jag hade skrattat sönder

2009-09-30 @ 16:07:45
URL: http://josefin3h.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0