om jag har ont

Heej Halvan

fett blåmärke på innelåret (en fotboll), träningsvärk i armarna (friskis&servering), ont i hjärtat pga av min firre (Anna-Stina) är DÖD! Just nu har jag även ont i ögonen för att jag är så sjukt trött. Tror att det ä'r dags att sova snart, men vågar dock inte gå in på mitt rum för där ligger fortfarande liket av Anna-Stina & vem vet, kanske en och anna likmask också, uschen! Vet inte hur jag ska göra nu, nu är det jobbigt... får nog bli toaletten och nationalsången, stackarn! Som du kanske inte vet, men som du aksnke borde veta så är mitt rum inte lika städat som det brukade vara på den gamla goda tiden, utan nu ser det mest ut som om något har sprängt stället (synd). Så jag tycker nog att du borde komma hem och städa lite, jag menar nbu när du har bott själv ett bra tag så borde du ju vara lite av en expert, eller? tack på förhand!

Såg nyss att Lasse, oh Lasses turné börjar nu den 20 oktober, hurra! kanske man ska försöka klämma in honom på ett litet hörn?

"Jag tar på mig läppstift minst 50 ggr om fagen" - Anna Anka
"Jag spritar mina händer minst 50 ggr om dagen" - Natalie Tälth

Love you
Nataaliiie



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jao, jag kan tänka mig hur ditt rum ser ut ;). Därför du stått ut med mig i sjutton år din jäkel ;). Men frågan är ju vem som skulle behöva vems hjälp med det egentligen!? jag fixar ditt 5-10 kvm rum så kmr du hit o tar tvätten, disken o toan :D

2009-09-30 @ 18:44:43
URL: http://hannaevertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0