judith, ja jag säger då det!

Tjena Hannsan!

Vad tror du jag gör? Ja jag antar att du förstog att jag pluggar, inte just i denna sekund då, men jag borde! Annars har dagen flytigt på bra, psykologin gick ut på att komma på alla de bra saker med att servera vin&sprit i matsalen ist för vatten och mjölk. Vi kom på en massa bra fördelar med detta (y).

Judits skönaste
- Natalie, vet du vad vi ska fråga Samuel någon dag?
- Neej vadå? haha
- Jo vi ska fråga samuel om han har köpt nya byxor.
- Okej?
- och när han svarar så ska vi säga, dom sitter som en smeck! ;)
HAHAHA!

Under den här veckan har balen vart ett stort samtalsämne ( palla det nu egentligen, hela 2 år kvar). Malin kom fram till at hon inte har någon att gå med och Joel&Emil kom då med ett farslag. Viktor Svensson! Smart som jag är så slänger jag ut mig att, JA varför inte Malin? Kul ju! Efter några minuter så är smset från Emils sida redan skickat och där står malin (som inte känner viktor) och skämms över att Emil tog sig friheten att fråga om han hade lust att gå med henne. hoo...

 Wasim är bäst!

Nataaliiie
       


Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart du pluggar babe ;). Fattar inte riktigt det roliga med Judiths smeck (vad betyder det?) men bara din flirtiga lärare Samuels namn fick mig att skratta ;)

2009-09-30 @ 18:23:32
URL: http://hannaevertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0