"jävlaidiot"

Ny dag med nya möjligheter :)

Efter en natt med hundar simmande i fiskskålen & att mamma bestämmde att de skulle offra mig som staty på eksjö torg (bara för att ingen annan ställde upp), så har jag nu vaknat och väntar på bussen!

Idag fyller Wendela och Bea 17, så jag får passa på att gratulera och önska er ett ganska lagom plågsamt år kvar till 18! Men ett steg närmare är alltid något att hurra för, Hurra hurra hurra hurra!

Idag är också den dagen då vi ska mobba Sofie för att hon trillade i knappliften när hon åkte skidor, vilket gjorde att en annan tjej fastnade i knappliften och åkte med några meter och sammtidigt skrek "jävlaidiot"  (eller något liknande).
"jävlaidiot-tjejen" kunde inte åka skidor helgen därpå för det var någon "galen" tjej som trillade i liften och gjorde så att hon fick ont i benet.. synd ;p haha!

Glömm inte att vara med att tävla om outfits på www.kanal5.se/mode

Nataaliiie


Kommentarer
Postat av: Hanna

varför är du så negativ till vår ålder? livet leker min kära vän :P

2009-09-30 @ 18:27:06
URL: http://hannaevertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0