hubbe

Tänkte lite på tant-amanda idag, hål i bollar& allt vad det är man tänker på när jag tänker på henne. kanske vår lilla lek när vi var små. Ni vet " mamma, pappa & barn" ja det va det vi lekte jag&Amanda. Så vi va ute och lekte jag (mamma) och amanda (barn) och så helt plötsligt så skriker Amanda (barn)
- MAMMMMMAAA!!!
Jag svarar självklart.. (jag är ju inte dum lixom)
- Ja mitt kära barn, vad är det?
- INTE DU, MIN MAMMMA!
-
me jag är ju din mamma?
- natalie ditt dumhuvud, hämta Mamma jag har en spik i foten!
då, kopplade det, jag är ju inte amandas mamma på riktigt, just det ja!
Förlåt Amanda för att jag låt dig stå och hoppa med en spik i foten några extra minuter, men du.. Jag vet att du gillar mig ändå :)

förövrigt så sörjer jag fortfarande Anna-stina och det känns lika jobbigt varje gång jag går in på mitt rum och ser den tomma skålen...

(Kollar just nu på Jon i Idol, stor kärlek )

din vägledare här i livet (som Kolte brukar säga)
Nataaliiie



Kommentarer
Postat av: Manda

HAHA, ja det var tider det! tänk om man kunde stannat där, förutom att ha spiken i foten förståss ;)

2009-09-28 @ 21:07:32
URL: http://menade.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, stackars manda ;). du kan få min Morgan om du vill? (han tar kol på mig men säg inte det till honom) ;)

2009-09-30 @ 18:30:23
URL: http://hannaevertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0