all I need is time

I used to think
I had the answers to everything,
But now I know
Life doesn't always go my way, yeah...
Feels like I'm caught in the middle
That's when I realize...

För om vi alla ansträngde oss lite mer för att hjälpa våra medmänniskor skulle vi snart märka en enorm skillnad, både för oss själva och bland folk i vår omgivning. Att ge mat åt en hemlös, att hjälpa en gammal dam över vägen eller att ställa upp för en vän är inte bara någonting behjärtansvärt. Varje gång vi gör något positivt för någon annan gör vi också oss själva en stor tjänst.....

Såååå jag fortsätter med mitt reflektion skrivande, det är mkt nu. Men jag kämpar på, vad gör man inte för skolan? jag har ju verkligen inget annat roligare för mig än att sitta och plugga på måndagar? neheeejdå! Idag hände det något extrem roligt i eksjl city (tro det eller ej) men när jag går mitt på gågatan i Eksjö så ställer sig en hel familj japaner med varsin kameran (ca 7st) och tar kort på mig/oss. Dum som jag är så ler jag lite fint och står kvar, efter ett litet tag då en av japanerna vifftar förtvivlat med handen så inser jag att det verkligen inte är mig de vill ha kort på, nej utan det är statyn bakom mig. En staty? vem vill ha kort på den då? Självsäker som jag är (Pffff) så tycker jag att de hade gjort sig själva en stor tjänt att ta kort på mig ist :). haha! Autografer senare, kön börjar några hundra meter däråt! ;p

Tillbaka till verkligheten, det är ekonomi det handlar om och starlin i fulla muggar, vi hörs.. nu ska jag gosa vidare med Lenin och alla andra välbekanta snubbar!

(träffade Wendela igår, hon va lika blond som vanligt, skönt :) Hon fyller btw år i morgon, glömm ej! )


Nataaliiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0