psykologi

Börjar redan hamna efter med skrivandet.. ajdåå!
dagarna bara flyger förbi ;p

känns inte som om det händer så mkt som är värt att skriva om, men lite Alfred kommentarer skadar ju aldrig..
Vi har ju haft redovisning om lite lustiga saker på psykologin, vilket jag har skrivit om tidigare. jag hade att man skulle byta ut mjölk&vatten mot sprit&vin i skolans matsal. jag skulle alltså argumentera för detta! Alfred Åkersoon (långemannen) fick att han skulle argumentera för att lärarna ska få aga elever!
han började sina argument starkt och han sa ganska kloka saker om jag ska vara ärlig, men så kom vi till den delen då vi andra i klassen skulle få fråga honom frågor kring detta som han skulle kunna besvara.

en i klassen: Jag har tänkt på det att klasskamraterna ska få kolla på, kommer inte detta bli fel?
Alfred: Jag kan även tänka mig kamrat uppfostarn..

en i klassen: men hur kommer det gå på idrotten, om eleverna har ont?
Alfred: man får helt enkelt använda de kroppsdelar man har kvar!

en i klassen: men kommer det inte bli mer våld i samhället också då tror du?
Alfred: det nekar vi till..

HAHAHAHA, tänk er dessa svar snabbt svarade och med en sjukt bestämmd röst. Det är inte alla som klarar av att hålla minen i bland dessa frågor och svar!

Vill också få tillfälle att lägga in låten som Tilda gillar att sjunga på:
"Svävar fram i Eksjö stad utan några höga krav,
knäpp en bärs och koppla av..
allihoppa gör jag JAAAAAAAAAAAAAAAAG!.."

Godnatt
Nataaliiie

eftersom att jag inte vågar erkänna det på riktigt så erkänner jag det här - jag vet, hon har växt om mig, nöjda nu? jag erkänner, jag erkänner, jag erkänner!

 Ellan i sina bästa dagar       
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0