melissa horn

Melissa Horn, ja jag såger bara det Melissa Horn!

Vädergudarna verkar tycka att det ska bli snö, det är vell bara att gilla läget och gå i ide(e) (stavas det så??)
Pulkaåkning med mera..

Förövrigt så tycker Spotify att man inte ska ta bilen under milen, men hallÅ? hade dom tänkt att jag ska gå 9 kilometer varje gång jag ska 9 kilometer? Inte bilen under halva milen kan jag kanske gå med på :) haha!

Jag ska på tal om att resa åka till hannsan i helgen :) frida flyttar och det blir fest :D vi gillar´t!
Tåg i några timmar och sen är jag framme, jag läöngtar, bara 4 dagar kvar! :)

Godnatt
Nataaliiie

Kommentarer
Postat av: hanna

i helgen, i helgen, i helgen :D

2009-10-13 @ 13:43:11
URL: http://hannaevertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0