matilda stenström

Efter en LÅNG dag med Matilda Stenströms hel dumma kommentarer och gojjjjs!
Hon började med att kasta clementin på folk i skolan, och dra hårstrån från alla levande offer hon kunde hitta..

JAG SPRIDER SVIN, JAG SPRIDER SVIN, JAG SPRIDER SVIN, JAG SPRIDER SVIN - standar kommentar av Matilda "matildajävel" Stenström!

Matilda: Min hund är som dig Natalie.. :p
Natalie: OKEJ, VADÅ?
Matilda: han äter rå potatis som rullar på golvet, HAHAHA!
Natalie: han&jag ju!
Matilda: morrade du också åt din potatis?
Natalie: TILDAJÄVEL!

Funderade ett tag på att skriva hur det gick för Husar mot HM i helgen, men.. jag är en bra vän :) pfff... HAHA!

men Tilda tack för att du gör skolan värd att gå till, det blir ett lite bättre helvete med dig där :)

I know you love me Tilda!
Nataaliiie




Kommentarer
Postat av: matilda fo shoo

ja, jag säger då det.

tur att du också är där, så att mitt helvete är fulländat! ;)

2009-10-12 @ 21:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0