ullared, allas vårt ullared

ja jag säger då det, vilket program.. hahaha
jag hade inga förväntningar över huvutaget med detta program och jag hamnade framför tvn av en ren slump. Jag brukar inte gilla program som ullared eller liknande - typ färjan! men nu satt jag verkligen som fast klistrad framför tvn. Göteborg tanterna, vimmerby blondinerna, familjen ullared och ensamma ullaredsjobbaren - helt underbart bra! Om det är någon som INTE kommer att missa nästa program så är det jag :) tack alla högre krafter för ullared!

Själv så har jag inte besökt ullared på säkert 4 år och inte många gånger innan det ( brukar aldrig hitta något förutom hårnålar) men nu är det nästan värt att åka dit! jag bara älskar det. Frågan är bara om det kommer att finnas kvar eftersom att mannen i familjen ullared säkert kommer att ta två flaskor tändvätska när han ska grilla nästa gång och spränga hela samhället, synd ;p

Vimmerbyblondin killen (tjejen?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0