tack rikard

Jovars, idag vill jag tacka min underbara vän Rikard Lindhe för att han förstörde min inlämning till körkortsteorin. Jo, jag satt och skrev saker till min redovisning och i ögonvrån ser jag någon som skriver med en bläckpenna på min uppsats, jag följer armen för att se vem fan det e som skriver på uppsatsen som jag ska lämna in om typ en timme. Där sitter självaste Rikard Lindhe och fattar ingenting. Jag utbrister - vafan? och skrattar sönder! jag kollar ner på uppsatsen för att se hur stopr skadan är och det jag ser är "Snutt!" hahahah! ja man kan ju inte annat än skratta. Så TACK Rikard för att jag fick en liten jobbig stund att förklara för min lärare varför jag hade en blå bläck fläck på första sidan på uppsatsen! haha ;p

Nataaliiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0