jag ber om ursäkt

haha, har hört och märkt att min blogg har vart lite djup på sista tiden.. ordet deprimerad har visst förekommit en del. Men nu ska jag förklara mig - det är för att jag har funderat mkt på senaste tiden. På saker jag aldrig har tänkt på innan, ni vet sådanna grejer som man någon gång i livet måste stanna upp vid och ta itu med, och om man inte tänker på det nu så kommer man förmodligen gå in i väggen vid typ 40? Ja, så egentligen håller jag bara på att rensa ur lite ur hjärnan. Allt det onda och onödiga ska slängas (återvinnas?) och allt det bra och roliga ska vara kvar. Sååå det är just det jag håller på med just nu. Plus att skolan håller på att ta livet av mig, dränker mig i läxor. så har inte så mkt tid till annat. där har vi den stora förklaringen.

Egentligen är jag en väldigt GLAD och SKÄMTSAM tjej i sina bästa dagar :D
jag lovar - natalie är snart tillbaka i sitt riktiga jag.. men först har jag lite kvar att reda ut med mig själv :)

Nataaliiie


Kommentarer
Postat av: Hanna

<3

2009-11-28 @ 10:55:53
URL: http://hannaevertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0