Gästblogg: Matilda Stenström

Kan säga som så att jag är A-kändis i den här bloggen som kissie-pissie så fint hade sagt det. Även att jag kanske inte framstår som en A- celeb just här, så vet jag att Natalie tycker att jag är det, och det är det som räknas.

Jag är i alla fall ljuset i Natalies liv kan man väl säga. Är rätt jävla oseriös 25/7. Driver med de flesta enbart för att alla inte ska vara så tjuriga, och kanske för att de ska få leva några extra år. Jag är i alla fall Matilda Stenström som fick ett inlägg tillägnat å mina vägnar tidigare i bloggen. (som förövrigt kommer upp på Google när man söker på mitt namn) Mycket gulligt måste jag säga.

Känns så töntigt att skriva blogg, förstår inte varför Natalie gör det, antagligen för att hon skriver intressanta grejer om saker som ibland kan verka som jävligt ointressant och tråkigt. Kanske för att hon också är en mes, men det hindrar inte mig från att tycka om henne.

 

over and out
Matilda Stenström
-din vän, i vått och torrt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0