fotbollsgalan HM 09

Ja då var den över för denna gång också.. vi får helt eneklt se om det blir den sista galan i HM eller inte, den som lever får se :)

blev en riktig lyckad gala, lika pinsamt som vanligt att stå där och skämmas.. blev dock ett bättre år för mig än vad jag kunnat hoppas. Bästa mittfältare i A-laget - jo man tackar! jag känner mig nästan stolt! fick träningspriset också, dock på tredje plats men men..

Tack för detta år - försäsongen är igång och vi taggar nästa fotbolls år, vart man än nu hamnar!

Nataaliiie

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra kämpat Halvan :) det är min Natalie vi talar om!

2009-11-26 @ 20:33:44
URL: http://hannaevertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0