biggest loser

sitter och skriver lite uppsats och mitt i alltet så dyker biggest loser upp på tv, ja det va ju inget speciellt med det! det var bara det att de skulle få se sina familjer på film idag och alla började lipa.. precis innan detta händer så har jag frågat mamma hur många älgar hon tror blir påkörda varje år (eftersom jag skriver om trafikolyckor). Men då när jag ser dessa filmer på tv och alla bara gråter så fick jag ett sånt där blödigt tillfälle i mitt liv då tårarna bara rinner. Mamma undrar givetvis vad som händer och frågar om det är på grund av alla döda älgar jag gråter, men vad tror hon då? shit! så jag förklarar vad jag sitter och lipar om och hon börjar skratta? hon börjar skratta! vafan? och inte nog med det, hon lägger till kommentaren:
- jag har nog inte sett dig gråta på mer än ett år och nu sitter du och gråter över hälsningar som överviktiga personer som du inte ens känner får på ett tv program som du inte ens följer! är det något annat som har hänt? vill du prata om det?

men herregud tänker jag då, nu får man inte ens fälla en liten tår eller två förrän mamma undrar om jag har blivigt ner sparkad i skolan eller om mina lärarae har vart elaka eller om jag inte har några kompisar? haha! jadu mamma, du e rolig du!

Nataaliiie


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh herre! jag hade nog också skrattat gumman! det händer allt för sällan att du gråter alltså! haha

älskar dig! <3

2009-11-24 @ 11:00:35
URL: http://josefin3h.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0