älgjakt

jag älskar verkligen helger som denna. det är en såndär helg som man bara har längtat efter i flera månader.. det är "farsdag"-helgen! Den helgen då man äter så man nästan spricker och sen äter man lite till. Man måste göra precis allt vad pappa vill för det är ju farsdag, han ska få en underbar dag och man ska visa att man älskar honom, NO SHIT! men jag har värkligen skärpt till mig under dessa helger och inte klagat eller vart elak. MEN nu har det gått för långt.. I år så har min kära far fått för sig att jaga älg på självaste farsdag (hela helgen). Så nu måste hela familjen ta sitt pick och pack (långkalsonger, mössa, vantar, kängor, och allt man nu behöver) och ge sig ut i skogen för att vara med på älgjakten ( SKJUT MIG ). Egentligen måste jag vara med helöa helgen, men tack gode gud för att jag ska servera i morgon så jag inte kan vara med i morgon. Men på söndag är jag med tvingad, mamma har sagt år mig att hålla minen och le lite då och då.. vafan? räcker det inte att jag dyker upp?

jaja, om jag nu överlever denna helg så kanske jag återkommer med information om hur älgjakten går till, jag hälsar älgarna, var så säkra!

Nataaliiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0