tennisbollan och andra bollar..

Tro det eller ej men Amanda har vart i farten igen. Om jag säger så här - hon råkade sparka på fel bollar i dag på idrotten. Aj tänker ni då hoppas jag och ja det ska jag säga er att Rikard såg inte allt för nöjd ut (stackarn). Matilda och Jag kunde givetvis inte hålla oss för skratt så vi skrattade på som i vanlig ordning. men rikard rörde inte en min och Amanda såg ganska förskräckt ut. Efter att ha övergått från asgarv till lite lindrigare skratt så upptäckte vi att Amanda satt och funderade. vad tänker du på Amanda? - Undrar vart jag kan få tag i ett par nya? Efter att vi skrattat i ca två minuter till så frågar vi om hon är seriös och självklart var hon det. - jag har lite hudlotion i väskan tror du det hjälper Rikard? Då kunde knappt Rikard h¨ålla sig längre, trots smärtan! Detta slutade iaf med att Rikard inte kunde vara med på idrotten och Amanda struntade i idrotten och jag och matilda skrattade vidare och hoppades på att Rikard kan få barn iaf!

Ännu en dag med vårväder och det är mycket härligt. Allt blir roligare och piggare!

"stor i en liten kropp"
Nataaliiie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0