sooolen är här

Tro det eller ej men våren och solen närmar sig , lycklig!
idag har vi upptäckt att det är jävligt långt kvar tills vi tar studenten..
Just nu i denna stund så öppnar treorna sina boxar med studentmössor...suck!
plus att vi kommer att heta STUDENT 11, hur bra låter det då? Inte så bra neeeej!

Dagen till ära så har vi druckit flera koppar tée på princess och Judith (fikakungen själv) åt sin älskade semla ( som vanligt).
Tycker själv att det är ganska synd att de har tagit bort de torkade/plastiga semlorna i skyltfönstrerna. Efter vår stöld av plastsemla så tog de helt enkelt bort dem, förnedrade? Arraksbollarna som inom en snar framtiden kommer att bli hårda och möta sitt öde ( vilket lär bli att Malin tattar dom?)

Förävrigt så har jag rivit hål på min ajeans idag, cosmopolitans mode tips :), så en modemänniska som jag är (eller inte) så tog jag coh gjorde som dom sa. Blev ganska bra om jag får säga det själv ;P hahha! Har även lagat min väska som gick sönder när jag sprang över vägen för att inte bli påkörd i dag, mina små vänner fick sig ett gott skratt men jag  och väskan är ledsna.men som sagt så är han lagad nu! Nål och tråd löser det mesta!!

"Stilen gör tjuven"
Nataaliiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0