Fotboll, och inga andra bollar...

Första hemma matchn på grus i Mariannelund. Låter kanske inte jätte lockande men det ska bli kul :) På planen kommer bara finnas en boll och det är en fotboll så Amanda kommer inte ha en så stor risk att strula till det. fast vid närmare efter tanke så kan det finnas en manlig domare på planen, stackarn! Förövrigt så ska jag spela back vilket inte kommer att gå så bra, men skyll inte på mig när vi förlorar för det är inte jag som har satt mig där..  (nervös)

Trevlig kväll i går, Hubbe <3 och god mat. sen blev det att åka bil med Andreas Andersson upp till Josefine Evertsson där vi träffade lite roligt folk och sen hämtade vi folk på hotellet, trevligt trevligt ;p

"Let me hold you for the last time
It´s the last chance to feel again
But you broke me, now I can´t feel anything

When I love you and so untrue
I can´t even convince myself
When I speaking It´s the voice of someone else

Oh, It tirns me up
I tried to hold on but It hurts too much
I tried to forgive but it´s not enough
To make it all okey"
Nataaliiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0