träning & skratt förlänger livet

händelserik helg, händelserik dag.. har nog inte skrattat så här mkt på flera år, och ni som känner mig väl vet att jag skrattar en stor del av min tid. det värsta är att jag knappt kommer ihåg vad jag har skrattat åt?
HAHAHAHHAHAHHAHAHA

jaja, ullared var iaf lika bra som vanligt och har du kollat ifatt alla avsnitt av PH, funderar starkt på att gå in på de danska avsnitten också. men neej, det kan jag bara inte!

har haft konditions träning idag också, sprang hela 9½ kilometer, pff.. fattar inte varför jag inte sprang en halv kilometer till? aja, gjort är gjort! jag var sådär lagom trött efter det om man säger så.. nu funderar jag på att gå och sova - släpar typ benen efter mig!

Nataaliiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0