sjuk & på äventyr

det suger att vara sjuk.. jag har verkligen inte tid att vara sjuk.. men jaja, slut tjatat om det, men lite synd om mig är det allt.

Tog tag i mitt liv sådär vid 10 tiden i morse och gick en runda i det kalla kalla kalla vädret. men vart är snön? jaja, det var iaf ganska halt, och äventyrsletande som jag är så tyckte jag det verkade sjukt kul att gå upp för en sjukt brant backe med massa löv i. jag började min klättring och i mitten av backen så ångrade jag mig, om jag skulle ta ett kliv neråt så skulle jag falla framlänges och om jag skulle ta ett kliv till uppåt så hade jag halkat och hamnat på magen och glidit ner. I ren panik så slänger jag mig rakt in i en buske som satt till höger om mig, sedan kravlar jag mig ner från backen.. phuu! Typ det jobbigaste jag gjort på länge. Inga fler äventyr idag inte, te & One Tree Hill får det bli - det är säkrast så!

Nataaliiie


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ingen träning?! Men åhååå så trist. krya på dig gumman

2009-12-03 @ 12:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0