julafton

då va den här, julaftonsmorgon. Snön ligger vit och granen luktar gran och brasan sprakar :)
jul frukosten är uppäten. givetvis hunnit med att att ha snöbollskrig med min far och nu väntar "Jack Frost" filmen som jag alltid lipar till. men det är ju ändå jul, då kan man få gråta en skvätt och mysa med sin familj. Fick inget paket i julstrumpan i år, men jag är lika glad för det. Får dock inte öppna mina paket förrän vid halv 11 ikv för att mamma jobbar idag. Ni har tur alal ni som har föräldrar som inte jobbar på högtider och helger!

Nu ska jag göra mig i ordning och snart bär det av mot släkt. Jag förberder mig mentalt ;p - nejdå, jag gillar er allt.

GOD JUL GOTT FOLK

Nataaliiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0