halleluujjjaaaa!

det är inte varje dag man blir glad av att komma hem till familjen i villan i bruzaholm, idag var det iaf ganska kul - det fösta jag hörde var ordet FLYTTA!
japp, så då var planeringen igång, vi river väggen där och där och elin får övervåningen och natalie källaren -Jatack!

det jag försöker säga är att mina föräldrar planerar att sälja vårt hus i bruzaholm och flytta in i mormor och morfars hus i eksjö. betydligt bättre än där jag bor nu. kommer dock inte att ske än på ett tag, men jag är överlycklig att de ens har börjat planera.  - jag ska spränga det här stället en vacker dag!

dessa planer är inte säkra dock, men jag e fan glad ändå!

Nataaliiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0