chokladkalender

så nu har jag gjort det, jag har avslutat en lång och väl gjord tradition. I år tog jag klivet..
JAG HAR SLUTAT MED CHOKLADKALENDER!

det var ett svårt val men nu är jag helt säker och jag kommer inte att ångra mig. Har aldrig gillat chokladen i den fina kalendern.. jkag har mest haft den för att det är roligt att öppna och för att kolla vad det är för motiv på chokladen. Äta den har dock varit lite små jobbogt. Nu säger inte jag att jag hatar choklad här för jag kan äta choklad men jag äter hellre ngt annat godis. Men chokladen i kalenderna är verkligen inte god, B-choklad?
jaja, jag är iaf stolt och jag funderar på att köpa en TV-kalender bara för att få öppna några luckor!

Nataaliiie

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Visst är det en B-choklad! Det måste vara samma choklad som i de ihåliga chokladtomtarna. De som är typ 20cm höga och säljs ut för 10kr st efter jul (?) INGEN bra choklad säljs ut så billigt bara för att tomten inte hälsar på efter jul? hehe kul tanke av dig!

Ses på torsdag! Kramar!

2009-12-01 @ 21:57:18
Postat av: sofia

vad är det jag ser!? :O Ingen chokladkalender natta :O Du gör mig besviken, hahah

2009-12-03 @ 21:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0