choklad

så marabou ska ju ta bort en chokladbit ur sin ask så jag bestämde mig för att rösta på den choklad bit som jag minst hatar (som ni vet är jag ingen choklad älskare). När jag tryckte på trillingnöten som är minst äcklig så fick jag en motevering om vad jag är för slags person, läskigt nog så stämmer den ganska bra:

"Du är en sann tävlingsmänniska och du gör allt för att få det du vill ha - till exempel för att få din favoritpralin i Aladdin-asken. Eftersom du är både kreativ och målinriktad hittar du alltid sätt att säkerställa att den verkligen blir din. Om du har ett småsyskon så har du flera gånger använt milt våld för att vinna trillingnöten. Du tycker själv att du är väldigt speciell och sticker ut från mängden, men egentligen är du ganska vanlig - i alla fall om man utgår från din chokladsmak!"

om man bortser från allt tjat om chokladen så... annvända våld mot småsyskon löser iaf mycket!

Nataaliiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0