bästa scenen

one tree hill såklart, jag har precis sett scenen då lucas kommer på att han älskar payton och de vinner mästerskapet och han kysser henne, naww.. börjar bli för blödig för den här serien, håller inte längre!

innan jag tappar bort mig i alla de där overkliga killarna i one tree hill så hade jag tänk att säga hur underbart skönt det är att ha dig som vän igen. eftersom att jag är för feg för att säga det "live" så säger jag det här. tack för att du tog det bra och gör mitt liv betydligt enklare - you rock my world!

som sagt - beger mig mot nässjö med Thåströms underbara stämma.
(lär göra "8 tåget" osäkert ikv)

Thåström - Hon o Han

Nataaliiie


Kommentarer
Postat av: <3

Jag blir helt varm inom mig, det är underbart att ha dig tillbaka vännen! Kärlek <3

2009-12-05 @ 15:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0