17 snart 70

ännu har dagarna och veckorna gått alldeles för fort här i bondelandet. har hunnit bli både 17 och några dagar äldre ändå. kroppen sviker mig som en 70 åring och jag vet inte riktigt varför mina ben missförstår mig när jag tänker gå. blommorna kommer och min årliga kris kryper sig närmare dag för dag, trode jag skulle växa ifrån den vid typ 14 kanske men nejnej så blev det inte.. jag får nog stå ut iaf ett år till. kan ju alltid hoppas att jag växer upp något på min 18 års dag. (vilket dröjer)! annars så har jag nog ordbajsat så att det räcker nu. Påskäggen är vell värt att nämna också, men inte mer än så. blev  förövrigt stoppade av polisen i gåt också, va kanske inte det roligaste jag har vart med om men jag hoppas vi kan skratta åt det om några dagar kanske..

"Alla behöver en vän"
Nataaliiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0